18
آبان

کفپوش پلی اورتان آنتی یو وی

کفپوش پلی اورتان

کفپوش پلی اورتان

پلی اورتان به خودی خود یک رزین مصنوعی است که ترکیبی از یک روغن پلی و ایزوسیانات ها است. پلی اورتان ماده ای بسیار متنوع است که می تواند برای تعدادی از مصارف از جمله وسایل خانگی و صنعتی و کفپوش پلی اورتان استفاده می شود.

کفپوش پلی اورتان که به عنوان کفپوش PU نیز شناخته می شود ، در هر دو محیط تجاری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش های پلی اورتان معمولاً در محیط های مسکونی یافت می شوند ، در حالی که صفحات PU صرفاً برای کفپوش های صنعتی یا کارخانه ای است.

کفپوش پلی اورتان از انعطاف پذیری خوبی نسبت به کفپوش اپوکسی برخوردار است ، به این معنی که نسبت به کفپوش اپوکسی کمتر شکننده تر است ، اما هنوز هم دارای دوام و مقاومت بسیار زیادی می باشد.

چرا باید از کفپوش پلی اورتان استفاده کنیم؟

کفپوش پلی اورتان از مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

  • یک سطح ضد لغزش که هم برای کودکان و هم سالمندان بی خطر است و همچنین برای محیط های تجاری مانند بیمارستان ها و کارخانه ها.
  • پایداری  در مقابل اشعه ماوراء بنفش- به معنای کفپوش در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم است ، بنابراین در نور مستقیم خورشید تغییر نخواهد کرد.
  • کفپوش پلی اورتان سطحی بهداشتی را فراهم می کند، که هم برای محیط های تجاری و هم خانگی مناسب باشد ، به خصوص بیمارستانهایی که بهداشت باید از بالاترین استانداردها برخوردار باشد
  • کاهش سر و صدا. سیستم های کفپوش پلی اورتان درجه ای از سر و صدا را جذب می کند به این معنی که می توانید از کاهش صدا بهره مند شوید.
  • ماده ای کشسان تر که برخلاف کفپوش اپوکسی، سختی و شکنندگی کمتری دارد
  • یک سیستم کفپوش یکپارچه که از نظر زیبایی شناسی، بسیار زیبا می باشد.

مزایای نصب کفپوش پلی اورتان

در حالی که یک سیستم پلی اورتان در ابتدا نسبت به اپوکسی هزینه بیشتری خواهد داشت ، در درازمدت بسیار مقرون به صرفه تر است. طول عمر سیستم پلی اورتان تقریباً دو برابر اپوکسی است و در مقایسه با آن حدود ۵ تا ۱۰ سال بیشتر می باشد. سیستم های پلی اورتان همچنین از افزایش ساییدگی ، سایش و مقاومت در برابر ضربه، بهره می برند.

اپوکسی برای کفپوش های سخت و مقاوم در برابر ضربه استفاده می شود که عمدتا برای مناطق صنعتی مانند انبارها مورد نیاز است. پلی اورتان بسیار نرمتر و کشسان تر است و به همین دلیل برای مکانی که دارای تردد بیشتری دارد ، پارکینگ های اتومبیل و کارخانه های مواد غذایی است ، مناسب تر است.

با این حال ، یک عیب بزرگ که باید در نظر بگیرید حساسیت آن به رطوبت است.

کفپوش پلی اورتان در صنایع غذایی

کفپوش رزین پلی اورتان با بسیار پاک و بهداشتی می باشد و راه حل ایده آل را برای مناطق تولید و پردازش مواد غذایی از جمله کارخانه های فرآوری مواد غذایی ، نانوایی ها ، مراکز تولید لبنیات ، کارخانه های آبمیوه سازی و مناطق آشپزخانه ارائه می دهد.

کفپوش پلی اورتان بهداشتی برای پاسخگویی به خواسته های صنعت غذا و نوشیدنی و ارائه راه حل هایی برای مناطق مرطوب و خشک و همچنین یخچال و فریزر ساخته شده است.

مقاومت به شوک حرارتی که پلی اورتان از آن بهره می برد ، در صنایع تجهیزات غذایی و آشامیدنی که در آن تغییرات شدید دما اغلب به صورت روزانه رخ می دهد ، فواید زیادی دارد.

اگر در صنعت غذا و نوشیدنی قصد دارید یک پروژه کفپوش انجام دهید ،  کفپوش پلی اورتان بهداشتی را حتما مد نظر خود قرار دهید.

کفپوش پلی اورتان با گزینه های قابل تنظیم و تزئینی بسیاری وجود دارد. متخصصان کفپوش ما می توانند به شما کمک کنند و به شما مشاوره دهند ، بنابراین ما می توانیم متناسب با نیاز شما کفپوش ها را به شما پیشنهاد دهیم.

کفپوش پلی اورتان در پارکینگ ها

پلی یورتان ها از دسته از کفپوش هایی می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد. که امروزه دارای خواص قابل ملاحظه ای مانند بازگشت سریع به سرویس ، مقاومت در برابر سایش بالا ، انعطاف پذیری ،مقاومت در برابر مواد شیمیایی مناسب هستند.

یکی از دلایل مفید استفاده از پلی اورتان نسبت به کفپوش اپوکسی، انعطاف پذیر بودن آن می باشد، که آن را بدل به یک گزینه مناسب برای مکان هایی برای رفت و آمد زیاد مانند پارکینگ ها کرده است.

امروزه با در نظر گرفتن خواص پلی اورتان، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در پارکینگ ها بعنوان کفپوش میباشد.