خط کشی پارکینگ ساختمان
10
مهر

خط کشی پارکینگ ساختمان

خط کشی پارکینگ ساختمان

 اهمیت خط کشی‌ پارکینگ در ساختمان‌های بزرگ و همچنین ساختمان هایی که تعدادی از واحد ها دارای پارکینگ نیستند بسیار زیاد است. خط کشی پارکینگ ساختمان و تفکیک و تعیین فضای پارک خودروی هر واحد از وجود تنش بین ساکنین یک ساختمان جلوگیری می‌کند. وقتی شما در یک مجتمع بزرگ سکونت دارید و یک فضای مشخص و تعریف شده برای خودرو شما وجود دارد، طبیعتاً این جایگاه به عنوان حریم خصوصی شما در نظر گرفته می شود. بدین وسیله هیچ شخصی نمی‌تواند از جایاه پارک شما استفاده یا به آن تجاوز کند.

همچنین خط کشی پارکینگ ساختمان باعث استفاده بهینه از فضای پارکینگ می‌شوند و به هر خودرو به اندازه نیاز فضا اختصاص داده می شود.

خط کشی پارکینگ ساختمان

اولین مسئله بعد از تصمیم گیری برای خط کشی پارکینگ آپارتمان ، محاسبه هزینه نهایی اجرای خط کشی می باشد. در مراحل اجرا و قبل از اجرا یعنی اندازه گیری و تعیین بخش هایی از ساختمان برای خط کشی پارکینگ، فرد متخصص باید با توجه به میزان رنگ مصرفی و اندازه متر مربع قیمت را به کارفرما ارائه دهند.

میزان دستمزد اجرای خط کشی پارکینگ ثابت است اما هزینه رنگ و دستگاه های مخصوص خط کشی پارکینگ می تواند متغیر باشد. مثلا زمانی که تعداد خط کشی پارکینگ یک ساختمان کم باشد و از روش های دستی خط کشی پارکینگ ساختمان استفاده شود، می تواند هزینه های نهایی خط کشی پارکینگ را کمتر کند. رنگ هایی که در خط کشی پارکینگ مصرف می شوند در نوع ها و دسته های مختلف وجود دارند که با توجه به نوع کیفیت هر کدام هزینه ها می تواند کم یا زیاد می شود.

خط کشی پارکینگ آپارتمان

رنگی که برای این نوع خط کشی استفاده می شود رنگ آکرلیک سفید است. این نوع رنگ حالت چسبندگی قوی و قدرت جذب بالایی دارد و زیر نور آفتاب از بین نمی رود. هزینه دستمزد کارشناس خط کشی پارکینگ برای هر متر مربع محاسبه می شود. اگر برای پارکینگ خود می خواهید از تابلوهای ایمنی و راهنمایی  مانند ورود و خروج یا آینه های محدب و خط راهنما استفاده کنید بر هزینه نهایی خط کشی پارکینگ ساختمان تأثیر گذار خواهد بود.

یکی از نکاتی که احتمالاً تا الان به آن توجه نداشته‌اید، این است که قرار نیست تمامی خط کشی‌های پارکینگ‌ها به کمک رنگ و پوشش‌های اپوکسی انجام شود. برچسب‌ها یکی دیگر از ابزارهایی هستند که برای این خط کشی‌ها استفاده می‌شوند.  ازقضا کار کردن با آنها بسیار راحت‌تر و ساده‌تر از رنگ می باشد. برچسب خط کشی پارکینگ مانند چسب‌های نواری معمولی هستند که به راحتی بر روی سطوح مختلف از جمله کف پارکینگ چسبیده می شوند و امکان خط کشی آنها را فراهم می‌کند.

برچسب خط کشی پارکینگ

نکته مهم و امیدوار کننده در استفاده از برچسب خط کشی پارکینگ ساختمان این است که سرعت کار آنها بسیار بالا است و به راحتی می‌توان یک پارکینگ در حجم بزرگ را خط کشی کرد. جالب است بدانید که برداشتن این برچسب‌ها نیز چندان سخت نیست و افراد معمولی نیز به راحتی می‌توانند آنها را جدا کرده و در محلی دیگر نصب کنند.

 

حتما بخوانید: اجرا و نصب برچسب خط کشی پارکینگ

Image result for Parking Stripe tape

برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای خط کشی پارکینگ یاری میدهد، می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه آرتمیس پارکینگ به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید. تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

آرتمیس پارکینگ مجری خط کشی پارکینگ ساختمان و پارکینگها همراه با استاندارد خط کشی پارکینگ .

خط کشی پارکینگ ساختمان های مسکونی و تجاری با بهترین و باکیفیت ترین انواع رنگ خط کشی .

اجرای خطوط ترافیکی ، قابل اجرا در رمپ ها ، پارکینگ ها، خیابان ها، فرودگاهها، سالن ها، سوله ها ، کارخانه جات و غیره.

خط کشی محوطه و پارکینگ به صورت دستی و خط کشی ماشینی با رنگ سرد و رنگ دو جزئی.

اجرای حرفه ای نقاشی پارکینگ ، نقاشی دیوار ، نقاشی ستون و رنگ آمیزی ستون پارکینگ ها و محوطه.

تیم مجرب ما اماده ارایه خدمات با رنگ های مختلف از جمله رنگ های ترافیکی و آنتی استاتیک ، پلی آمید و پلی آمین با کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی در سراسر ایران میباشد.

درصورت تمایل مشتری برای خط کشی پارکینگ و شماره گذاری می توان از برچسب خط کشی پارکینگ ساختمان استفاده نمود.

اجرای خط کشی پارکینگ بصورت کاملا تخصصی و توسط افراد مجرب و کار آزموده در کوتاهترین زمان ممکن انجام میگیرد.

جهت اطلاع از قیمت خط کشی پارکینگ و همچنین نحوه خط کشی پارکینگ میتوانید از طریق مشاوره آنلاین یا تماس تلفنی با مشاوران آرتمیس در ارتباط باشید.

گروه آرتمیس پارکینگ مجری کلیه خدمات پارکینگ از صفر تا صد پروژه، کلیه خدمات و محصولات عبارتند از:

  • ضربه گیر ستون پارکینگ ، ضربه گیر لاستیکی ستون ، محافظ ستون پارکینگ ، محافظ ستون و ضربه گیر ، لاستیک محافظ ستون ، محافظ ستون باشگاه ، محافظ لبه ستون پارکینگ ، محافظ ستون بیمارستان ، محافظ ستون مهد کودک ، ضربه گیر ستون خانه ، ضربه گیر ستون سالن ورزشی
  • تولید کننده استاپر پارکینگ ، استاپر پارکینگ ( کار استاپر پارکینگ ) ، استوپر پارکینگ ( کار استوپر پارکینگ ) ، کار استپ ( کار استپ پارکینگ ) ، کار استاپ پارکینگ ، نصب متوقف کننده خودرو
  • بتن ریزی ، بتن رنگی ، بتن سخت رنگی ، بتن ماله پروانه ای ، کف سازی و شیب بندی ، نیوجرسی ، جدا کننده ترافیکی ،آرملات
  • انواع کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان ، کفپوش بتنی ضدسایش ، کفپوش اپوکسی سه بعدی ، کفپوش اپوکسی متحرک ، کفپوش اپوکسی پارکینگ، اپوکسی سیلیس پاش
  • خط کشی پارکینگ، خط کشی پارکینگ ساختمان، خط کشی پارکینگ مسکونی ، رنگ خط کشی پارکینگ، خط کشی پارکینگ منازل، خط کشی پارکینگ خودرو، برچسب خط کشی پارکینگ، نوار خط کشی پارکینگ ، خط کشی پارکینگ محوطه  ، خط کشی پارکینگ اپوکسی
  • مخروط ترافیکی ، مخروط ترافیکی تاشو ، استوانه ترافیکی ، استوانه ترافیکی فلزی ، استوانه ترافیکی و کله قندی
  • آینه محدب ترافیکی ، آینه محدب پارکینگ ، آینه محدب استیل
  • کاشن تانک ، علائم هشدار دهنده ، سرعتگیر لاستیکی ، پودر کرودور ، بولارد ، بشکه ترافیکی