رنگ های خط کشی 
17
شهریور

سفارش خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ یکی از ضروری ترین اقدامات برای نظم بخشیدن به پارکینگ های عمومی و منازل است گروه آرتمیس پارکینگ با توجه به این نیاز ، اقدام به برآورده سازی و اجرای با کیفیت این خدمت نموده است که با توجه به نیاز مشتری نوع خطکشی ، رنگ و جنس کف متفاوت خواهد بود .

شما مشتریان محترم میتوانید با توجه به نیاز خود و مکان و جنس کف پارکینگ اقدام به سفارش این نوع خط کشی و اجرای آن توسط گروه با سابقه و مجرب آرتمیس کنید .

یکی از موارد در نظر گرفته شده در سفارشات که میتواند بر روی قیمت خط کشی پارکینگ عمومی و منازل متغیر باشد ، جنس کف پارکینگ ها است که با توجه به بتنی، کفپوش اپوکسی یا آسفالتی بودن آن و همچنین موقعیت پارکینگ که در فضای سرپوشیده قرار گرفته یا در فضای باز میتواند متفاوت باشد .

اجرای نام گذاری و خط کشی پارکینگ ساختمان

همچنین گروه آرتمیس پارکینگ میتواند کلیه امور مرتبط با پارکینگ از جمله اجرای نام گذاری و شماره گذاری پارکینگ شما با توجه به نوع کاربری آن به زیبا ترین شکل انجام دهد . نمونه های موفق گروه آرتمیس نشان از سابقه چندین ساله در اجرا این نوع خط کشی دارد.

انتخاب متریال و رنگ مناسب برای خط کشی

از آنجایی که بخش عمده کیفیت و همچنین زیبایی یک پروژه به انتخاب نوع متریال و کیفیت رنگ و نحوه اجرای آن بر میگردد ، گروه آرتمیس با توجه به تجربه خود نوع رنگ انتخابی برای پارکینگ ، دیوار ها و فضای شما میتواند تجربه عالی از همکاری را فراهم آورد ،رنگ آمیزی دیوار و کفپوش پارکینگ و سایر اماکن، با مرغوب ترین متریالهای اپوکسی و پلی یورتان در رنگهای متنوع، عمر بالا و مقرون به صرفه … میتواند بخشی از مواردی باشد که با انتخاب درست آن رضایت شما مشتریان فراهم شود .

جهت مشاوره و سفارش و خرید با شماره های زیر و گروه آرتمیس پارکینگ در ارتباط باشید.

دفتر مرکزی:

۰۲۱-۴۴۲۵۹۷۰۸

۰۲۱-۴۴۸۹۰۹۷۷

انبار:

۰۲۶-۳۵۳۱۶۳۲۲

موبایل

۰۹۱۰۰۰۳۶۰۳۷